busekena Rota tercih meselesi dendiği için inanılmaz kararsız kaldım kimi yaptırmış kimi yaptırmamış acil tecrübelerinize ihtiyacım var
hazale966 busekena yaptırdım yarın öbür gün rota olursa, bunun vebalini alamam ağır atlatır birşey olur Allah korusun. Aşının korudugunu düşünüyorum yada hafif atlatmasını sağladığını. Yaptırmayıp birşey olursa vicdan azabı çekerim keske yaptırsaydım demek istemem
gg3848 busekena ben yaptırdım arkadaşımın bebeği 3 aylıkken yakalandı 10 günden fazla hastanede yattı ölümden döndü ben riske atmak istemedim
besra11 ilay-mom menenjit arasında çok git gellerim var çevremde hiç kimse özel aşıları Öner miyor ya
koruk busekena her cocuk rota geçirmiyordu eskiden ama malesef artık öylr değil ağır salgınlar yaygınlaştı ve en cokda çocuklar etkileniyor aşı olmasını engellemiyor ama hafif geçirmesini sağlıyor benim önerim salgına yakalanınca keşke yaptırsaydık demek del direk yaptırmak
Uraztos busekena anaokulu öğretmeniyim kendi öğrencilerimden biliyordum. Ailesi 5yaşında öğrencime yaptırmış 3 yaşındaki kardeşine yaptırmamış rota oldular abi kardeş. Öğrencim ayakta bir haftada atlattı ama kardeşi iki ay hastanede yattı ishal ve kusmadan dolayı çok sıvı kaybı olduğu için. O yüzden kendi oğluma da yaptırdım.
zuhalsebu busekena ben çocukların 2sine de yaptırdım. Arkadaşım biz yaşadık korkunç bir şey iyi ki yaptırmışsın dedi. Çok şükür biz öyle korkunç bir şey yaşamadık hiç
elisa2705 busekena Yaptırdım kesinlikle rikse atma yaptırmayıp onun yerine acilde yatan o kadar tanıdığım oldu ki..
kimbumadam busekena Arama kısmına rota virüsü yazın , açılmış postlara bir bakın anneler bebekler nasıl perişan Hepsi de aşısız maalesef
cLearQueen busekena bebegim ağır alerjik, ben yaptırmadım doktor tavsiyesi.. menenjiti 2 yasında yaptırıcam
myavocado busekena 3. ayda ilk dozu 5. ayda ikinci dozunu yaptırdık. İmkan varsa mutlaka yaptırılmalı diye düşünüyorum, rota virüsü çocukları çok hurpalayan bir durum, doktorumuz da önermişti. Menenjit de yaptırdık isteğe bağlı olan özel aşılardan.