Madamehappyyyyy uyandım nevresimlerimi değiştirdim,evi supurdum,çamaşırlarımı astim-topladim,oğlumu besledim, WC / banyo yıkadım,yerleri sildim,makineye çamaşır attım tozları aldım gorumcemle kahvemi içtim namaz kilacam markete gidebilirsem gidecem. Arada insanın bişey yapmayasi geliyor ben boş duramıyorum bir gün nefret ediyorum dağınık ve kirlilikten o yüzden bir oturamiyorum😂