Madamehappyyyyy 😂Ay kızlar hiç bir şekilde iş yapasım yok uyandım uyanalı oğluma kahvaltı yaptırdım öyle oturuyorum sizde durumlar nedir? Dağınık evden de nefret ederim.😕
uykusuzanne__ Madamehappyyyyy yeni bitti benimde işim şimdi çocukları uyutup karnımı doyurup dinlenecem
selambengeldim Madamehappyyyyy eşim oğlumla arabayı tamire götürdü açtım robot süpürgeyi kahve içiyorum 😂
gzdlgz Bende az önce öyleydim Kızlar aylar sonra dip köşe temizledim çocuğu uyuttum kahve keyfi yapacağım belim koptu… WC işine tavsiye; tuvaletin önüne kitap koyun oyuncak koyun bir süre sonra ağlamaz. Kararlı olun bu konuda içeri almayın.
gzdlgz Madamehappyyyyy hepsini bir günde yapma kendine zarar oda oda yap daha kolay olur. Her zamanı oturduğunuz oda hep batıyor zaten onu en sona bırak en güzeldi 😂 yoksa dediğin gibi bitmez
uykusuzanne__ Madamehappyyyyy hamilesin ya ondanda olabilir 🤔 benimde belim ve sol kolum acayip şekilde ağrıyor hele kolum sanki kırılmış gibi
Madamehappyyyyy selambengeldim 🥲Robotu açsam en azından evi süpürmüş olur ama oğlum asla bırakmıyor kucağına alıp gezdiriyor oraya buraya atıyor ya.
Madamehappyyyyy momas 🥲O dönem öyle maalesef zamanla o dağıtacak siz kalkmak istemeyeceksiniz çünkü topladığınız yer saniyeler içinde tekrar dağılıyor olacak. 🤣
momas Madamehappyyyyy valla ev zaten çingene pazarı gibi topluyorum 5 dk sonra gene bomba düşmüş gibi
uykusuzanne__ Madamehappyyyyy bende hamileyken çok halsiz oluyordum hiç iş yapmıyordum 🤣🤣🤣🤣teşekkür ederim
Madamehappyyyyy uykusuzanne__ 🥲😅Oğlum da hep uyuyordum ay igné kaldırmazdım şimdi el mecbur 😅 o bozdukça benim daha çok iş yapasım gelmiyor.
uykusuzanne__ Madamehappyyyyy çocuk olunca zor oluyor tabi ben ilk hamileliğim de çok rahatım ikinci de rahat değildim oğlum vardı 😂
ElisaMom_ Madamehappyyyyy ay bende salmıştim kendimi ama müzik açıp yüksek sesle dinleyerek işlerimi hemen bitirdim,birde şöyle bişey var bende işim 1den sonrasına kalırsa asla temizlik yapamam o gün ev öyle kalıyor bu yüzden 12 buçukta hep biter işlerim 🤭
Madamehappyyyyy ElisaMom_ MasaAllah :) bir ara oğlumun uykuları düzenliydi 8:30 kalkardık o zaman hemen evleri halleder sonra kahvaltı yapardık şimdi o düzen bozuldu o da etkiliyor bizi galiba.