Ben 1 yaşına kadar parmak fırça ile yapıyordum daha sonra normal fırçaya geçtim. Fırçası doğal bambudan çok yumuşak bi fırça🥰 Diş macunu olarakta ecowelinkini kullanıyorum hem bitkisel hemde çok güzel. Doktorumuzun bize tavsiyesi öndeki dişleri süpürür gibi arkadakileri ileri geri yaparak fırçalayın oldu. Sabah kahvaltıdan akşam yattıktan sonra günde 2 defa olmak üzere🤍