İlk fotoda kesik yerler morluklar biraz belirgin Daha fazla mordu geçiyor tabi zamanla 20 tane küçük kesik vardı tam saydım lazerle kucuk Bi kısmı yapmis doktor ve gidebileceğim kadarr arkaya gidicem dedi
İkinci foto da da hala arkada var göründüğü gibi 5.ayin 15d3 tekrar randevum var bakalım ne diyecek doktor arkayifa yapmaya gerek varmi