Mircet çok teşekkürler canım uzun bi süredir vardı zaten artık son zamanlar adet olduğumda cok ağrı yapamaya başlamıştı ve ameliyat olmama karar verdik doktorumla sabah 7de gidip hastaneye 8e doğru ameliyata alındım uyanmaya başladığım dz 10 buçuktu saat doktorum iyi geçtiğini söyledi ameliyatın diğer arkadaşa yalnis demişim varis çorabının birini bugün çıkardım 48 oldu diğeri ise 10 gun boyuncz kullznicam ve 10 boyunca hemşire gelip iğne yapıyor kan pıhtılaşması için suanlik iyiyi şükür sadece kesi atılanlar yerler hafif acıyo oda normal ve ne cok oturmam nede cok ayakta durmama lazım ve oturur durumda iken ayağım yüksek bi sey üzerinde olması lazım mesela yastık koyuyorum ben öyle 😊
Size fe çok geçmiş olsun Rabbım şifa versin inşallah ve bu arada öğlen 1 buçuk gibi hastaneden çıktım baya hızlı geliştir