zzezze son 2 yıkamamda o sarı konakların yerine beyaz kuruluk gibi duruyor tarayınca onlarda çıkıyor büyük ihtimal bi alerjik birelyi var yankalsrıda kızarık oluyor doktora götürmedim hem anne sütü hem mama veriyorum o kuruluk zamanla gidermi bilmiyorum ama konağın beyaz hali sadece çok kurumuş gibi kafası yani tararken ister istenrz kızarıyor derisi inşallah iltihaplanmaz