rabr Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var 3 aydır geçmiyo B good şampuan kullanıyoruz tarıyoruz ama tekrarlıyor siz neler yaptınız
huma216_ rabr kafasindaysa zeytin yağı sür beklet sonra tara yüzünde falan bi yerdrysede az zeytin yağı sür elinle masaj yapar gibi sür yunsar çıkar sonrada sil
Karanirem rabr şampuanı değiştir çok kaynar suyla yıkama bebeğini terletme kalın giydirme düzelir zeytinyag sürüp tara tekrarlıyosa problem terletmenle alakalı
Enlsr rabr zeytinyağ sakın sürmeee doktorumuz asla önermedi canım . Bebek yağından sür hemen bitiriyoo
Lukababy Kafasına zeytin yağı sürüp bekletip tarayın ve her duşta mutlaka hafif sert bir süngerle yıkayın saç diplerinin hava almasını sağlayın
bestmomm @rabr konak için birçok şey yaptım ettim ama tam anlamıyla geçmesi 5 ay felan buldu büyüdükçe geçti🤷🏼♀️
cLearQueen rabr prof. doktor önerisiyle gecirdik 4 aydır gecmiyodu : zeytinyagi + karbonat sur 10 dk beklet yıka , yikadıktan sonra tara… aylardir gecmeyen konak gecti
cLearQueen rabr bana da cocuk doktoru zeytinyagi sürme dedi. Surmedim sonra cdiyeci zeytinuagi sirke limon karistir sur dedi yaptim pek iyi gelmedi. Gecen bi prof cocuk gastro uzmanina gittim o dedi yaptim gecti… hemen macun kıvamina getir sur dusu hazırlayasiya. Insallah gecer sizin de
pazartesisendromu rabr o yaslarda benim kizimda cok olurdu hatta belli yasta yine devam etti tek fayda eden bebek yagi oldu nasil yaptim hayirlamiyorum aa surup taramistim sanirim.4,5 yasina geldi unutmam denilen seyler unutuluyor;)
almada rabr üfffff bende aynı sorımdan vqrr bıktırdı kafası artık sütmedişim şey kalmadı duş öncesi tarıyorum temizliyorum kalmıyo 2. Gün bakıyorum yine sapsarı valla bıltım artıkk kafasındaki saçlar döküldü konak sürekli tekrsrlıyor 4 aylık oldu herkes neden böyle diyo yoruldum
zzezze almada bizde de böyleydi vücudunda da egzeması vardı size tavsiyem kafadakinin konak olduğuna emin olun çünkü kaşıntılı olursa alerjik egzema da olabiliyor taramak tahriş edip iltihaplandırıyır bilginiz olsun
zzezze almada bizde de böyleydi vücudunda da egzeması vardı size tavsiyem kafadakinin konak olduğuna emin olun çünkü kaşıntılı olursa alerjik egzema da olabiliyor taramak tahriş edip iltihaplandırıyır bilginiz olsun