Biz ev alırken hem ata hemde bilezik bozdurduk tamda altinin yukseldigi bı sıra bozdurmamiz gerekti ve kuyumcular ata yi toptancidan fazla fiyata almaktansa bize normal satış fiyatından kat kat fazla fiyat söylediler daha kârda olacağız diyerek. Ata başına 300₺ gibi bı fiyat fazla vermişlerdi. Ama bileziklerde büküp direk hurdaya çıkardıkları için 3 5₺ yi zor verdiler onu da toplu bozduğumuz için öyle yaptılar yoksa direk neyse fiyatı ondan bozuyolarmis. Eğer yatırım amacliysa ata almak daha mantıklı ama takacağım künye vs diye alıyorsanız bilezik alın tabi ki.🙃