Kızlar biz her ay maaştan kalana bi altın alıyoruz ne gelirse . Biraz birikimimiz de var ben ajda bilezik alsam en azından takarım diye düşünüyorum ama bozarken değer çok mu kaybeder. 1-2 yıl sonra nakte çevireğiz kesin bi şekilde . Bi yere vereceğiz toplu olarak