blogbyirosh evet aynen öyle bezdirdi beni hala devam ediyor 18bucuk ay oldu geçmiyor gitmiyor sanki yapıştı kaldı surekli ağlamalı haller memnun olmama yemek seçme daraldım bunaldım dışarıya bakıyorum elalem hayatını yaşıyor bakımlı bakımlı dolaşıyor tek başıma cocuk bakıyorum 4duvar arasında oyle zoruma gidiyor ki eski özgürlüğümü özlüyorum