inc nisan07 çok zor oldu ne kadar konuşsamda bırakmadı bi gün göğsümün üzerinde bi sivilce oldu onu görünce bi tiksindi almadı yara bandı taktımm sivilce yarasına yara bandını görünce de almadı sonra ben vermedim ona istediğinde yara bandı aklına geldi sanırım kendi de almak istemedi ama sadece gece vermedim gündüz devam
Deletedmom_215 inc yani uyku hep problemdi ama memedeyken gündüz uykusu ile beraber bir günde 9-10 saat uyurdu. Gece boyu kalkardı ama emip geri yatardı çoğu zaman.
Mavisell inc gelin sarılalım ☺️aynı şeyleri yaşıyoruz inat kendini yerlere atma bez bile zor değişiyoruz.
inc gokceege ben şu 2 gün de biraz daha fazla ilgilenmeye çalıştım sanki biraz daha iyi gibi ama istediği olursa iyiyiz tabiiiiii
Bebislerhakkinda gokceege ciddi misiniz bizim 18bucuk aylık hayattan soğudum aşı da oldu üstüne tuz biber sanki
Nurdan1126 inc bizde 19 aylığız bizde de durum öyleydi 1 ay sürdü şimdi iyiyiz ama siniri kaldı dediği olmayınca kafasını yere vuruyor ısırıyor bizi. Yanlış olduğunu söylüyorum daha çok ağlıyor😂 bir tek yabancı ortamda çok durmuyor hala ağlıyor bunu aşamadık aşacağız inşallah
inc Nurdan1126 yabancı ortamda benim kızım da öyleydi çok zordu ben kalabalık odaya giremezdim girmezdi çünkü sık sık kalabalık ortamda bulunmaya çalışın düzeldi biraz bizimki de
Nurdan1126 inc bizimki de asla girmiyo bayramda 15 dk bile oturamadım eve dönmek zorunda kaldım. Sürekli sokuyorum aslında ama alışacak bir yerde bakalım
Pelin232323 inc 19 ay yönetemedim devam ediyor. Sakin yaklaşıyorum kendisini yere attığı zaman . Buzdolabını kapattım diye mesela bugün krize girdi başka bir şeye çektim ilgisini
user11 Birkaç gün sonra 18 aylık olacak aynı durumları biz de yaşıyoruz istediği olmayınca kendine vuruyor yere atıyor sakin kalmaya çalışıyorum ama çok zorluyor 😏 emmeye aşırı düştü sürekli ağzında kalsın istiyor iliklerimi çekiyor artık 😂
blogbyirosh blogbyirosh yanlış yazmışım 18. Ay atağı ne zaman başlıyor tam olarak acaba 18. Ayda mı 17. Ayda mı Kızım 17 ay 15 günlük
blogbyirosh Bebislerhakkinda herşeye ağlıyor gün içinde bazen artık bir yeri mi agrıyor diyorum ama aşırı mız mız yani
Bebislerhakkinda blogbyirosh evet aynen öyle bezdirdi beni hala devam ediyor 18bucuk ay oldu geçmiyor gitmiyor sanki yapıştı kaldı surekli ağlamalı haller memnun olmama yemek seçme daraldım bunaldım dışarıya bakıyorum elalem hayatını yaşıyor bakımlı bakımlı dolaşıyor tek başıma cocuk bakıyorum 4duvar arasında oyle zoruma gidiyor ki eski özgürlüğümü özlüyorum