pembemontluleyla ayse01_alparslan bende de nişan gelmeye başladı bir hafta sonra doğurdum. Sancılarım 5 dk’da bire düşene kadar bekledim. İlk doğumunuzsa, bebek de hhareketliyse bekleyebilirsiniz bence
babacioglanannasi ayse01_alparslan bence gidin hemen çünkü bebek çok hareketli diyorsunuz Allah muhafaza Kordon filan dolanmış olabilir
ayse01_alparslan baharkeremserra geçmiş olsun sizinde ne güzel ilerlemis maşallah yirmi dk da bir geliyo şimdi o sancılar kasılma
ayse01_alparslan Cns15 ay böyle arada kasılma oluyo sırt ağrısı var dayanilmiyacak gibi değil ama kasık ağrılarım daha ağır geciyo
Cns15 ayse01_alparslan hayır ilk bebek. Kasıkda çok hareketli bebekti bası ağrı çok fazlaydı sabah nişanım geldi 3 gibi ara ara ağrılarım oldu 18:00 gibi sıklaştı akşam 20:30 da doğum yapmıştım
ayse01_alparslan Cns15 ay ne güzel masalah bende bekliyom biraz daha geçsin gitcem ins duşa girdim iki defa bakalım çıkınca tekrar basliyo böyle dayanilmiyacak gibi değil ama
ayse01_alparslan deleted20517 amin tşk ederim duş aldım yirmi dk bir geliyo kasılma kasik ağrım sırt ağrım var ama dayanilmiyacak gibi degil
deleted20517 ayse01_alparslan ozaman daha çok erken biraz daha bekleyin bolca yürüyün evin içinde veya hava güzelse dışarı çıkın,hurma yiyin