ayse01_alparslan Bugün sabah nişanim geldi şimdide yavaş yavaş sırt ağrısı kasık ağrısı başladı midemde bulaniyo yavaştan sizce beklemelimiyim haataneye gitmek için beş dk bir sancı tutsun diye
askbebegimmbenim ayse01_alparslan canım Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin öncelikle benim nişanım akşam gelmişti. Birde hafif hafif akıntım vardı. 38+5 di. Hastaneye normal muayene gittim ve meğerse suyum gelmiş o an doktor yatış vermişti. Bence yinede hastaneye gitmekte fayda var
Ertugggg ayse01_alparslan Ay o zaman bir git açılman azsa hastanenin bahçesinde vs yürürsün. Nasıl heyecan var mı ☺️
ayse01_alparslan Ertugggg heycan korku tedirginlik var kimse yok yanimizda ben oğlum eşim gitcez hastaneye nasıl olcak bilmiyom iki buçuk yaşındaki oğlumu nasıl birakcam nasıl dayancak o kadar saat kapıda bilemiyorum🥹🥲
ZumruduAnka Bence git ne olur ne olmaz kontrol etsinler yoksa geri gelirsin kafan rahat etsin bekleme
eso35 Biraz daha sıklaşmasını bekle bence nişan geldikten iki gün sonra veya bir hafta sonra doğum yapanda var aynı şekilde bende gittim 3 santim açıklıgın Var diyip doğuma alcaz dediler ve bir gün boyunca suni sancı verdiler
ayse01_alparslan eso35 geçen hafta 37 haftamdi nst bagladilar acilman bir cm dediler sancın cikiyo yatış yapalım dediler ben istemedim suni sancı dan korktum bugün baktım nişanim geldi sırtımda yavaştan agriyo bebek çok haretli ondan korktum ben acaba kordon filaan dolanirmi böyle durumda
baharkeremserra ayse01_alparslan benimde dün sabah kanla karışık az bi su geldi nişan gibi sancılar hafifti hastaneye gittim 2 saat içinde doğdu bebek bence gidin ikinci bebeğim benimde çok hızlı ilerliyor 5 cm den direk 9 a çıktı bi anda açıklık Dr zor yetişti
yagizinannesi0606 baharkeremserra ya ne güzel ilk cocugumda sancım acilmam yoktu suyu kendileri patlatti 14 saat suni sancı sonrası dogurdum şuan hamileyim çok korkuyorum kız kardeşim kendi sancisiyla 4 te gitti hastaneye 6 cm acilmayla 8 de doğum yaptı inşallah benimde öyle olur korkuyorum
ayse01_alparslan baharkeremserra geçmiş olsun sizinde ne güzel ilerlemis maşallah yirmi dk da bir geliyo şimdi o sancılar kasılma
afrAybars ayse01_alparslan aynı belirtilerle 20 saat bekledim artık sancıya dayanamayacak hale gelince gittim 8 cm açıklık dediler ve 15 dk sonra bebeğim doğdu. Dayanabilirim derseniz bekleyin derim canım, sağlıkla gelsin 🌸
ElisaMom_ ayse01_alparslan bekleyip gelen sancilarinizi takip edin,sıcak su ile duş alın egzersiz yapmaya çalışın dogumunuz kolaylaşsın,bir nefeste kurtulun inşallah 🌹
ayse01_alparslan ElisaMom_ amin tşk ederim duş aldım yirmi dk bir geliyo kasılma kasik ağrım sırt ağrım var ama dayanilmiyacak gibi degil