balli_cilek cLearQueen kefiri bende vermek istiyorum yarın alayım bi hemen deneyeyim ölçü olarak ne kadar vereceğim
Ococila Probiyotik kullanın bir de ne yedirecekseniz 1 tatlı kaşığı zeytin yağı ekleyin kabız olmuş çünkü top top kaka kabızlık demek Hindistan cevizi yağı da rahat yapmayı sağlıyor
Gul-42 balli_cilek yok yanı kabızlık genelde 7 günden sonra olur yanı gun ıcınde corba sıvı seyler verın duzelır ınsallah katı seyler karbonhıdrat vermemeye calısın
balli_cilek aybkm evet şu içmiyor yeteri kadar bir de sebze ve sulu yemek yemiyor son zamanlarda bi grip oldu ondan sonra nolduysa oldu olmayan iştahı daha beter gitti ya
balli_cilek Gul-42 vallahi artık psikolpjim bozuldu sıvı alımını arttırayım dediğiniz gibi inşallah olur
Gul-42 balli_cilek ben oglumdan cok cektım hala cekıyorum kabızlık yeme sorunuda var sızı cokkkkk ıyı anlıyorum ınanın
balli_cilek Gul-42 yene sorununu söylemiyorum bile yararlı hiçbişey yemiyor zorlada veremeyince işte böyle kabız oluyor bu sefer oda çekiyor ağrısını bende napsam diye düşünmekten kafayı sıyırıyorum 🤦🏻♀️ canları sağolsun
balli_cilek ozcan39 günde 1 tatlı kaşığı yeterli olur sanırım bir de aç karnına daha etkili olur galiba
Gul-42 balli_cilek sızı cokk ıyı anlıyorum ınanın 3.5 yasında asırıııııııı yoruldum asırııııııı krese gonderdım yıne yemıyor secıyor yanı ogretmenı ılk kez boyle bır cocuk gordum dıyor
balli_cilek Gul-42 hah o çocuktan bide bizde var çeşit çeşit kahvaltı hazırlayanlara özeniyorum böyle krep yapıp arasına zeytin ezmesi sürüp veriyorlar ne güzel yiyorlar ben bizimkine versem o siyahlıktan zeytinden huylanır daha da yemez 🤦🏻♀️