dilan2431 aylizinannesiiii ay sanırsam bu sorunu çoğu kadın yaşamış ben ilk defa ramazanda adet olmadığımı biliyorum şaşırdım
Melisa_ dilan2431 bende kahverengi leke geldi gece sabah da küçük kan geldi niye öle oldu bilmiyorum daha da yok🥴😶
aylizinannesiiii dilan2431 bende yine bugün test aldım deneyeceğim korkudan olmuyorum büyük ihtimalle bende 😅😅😅
dilan2431 aylizinannesiiii dün yaptım negatif olmasam bir kaç güne yine yapıcam kadın doğuma randevu bulursam alcam hemen
gamzeelz aylizinannesiiii bende en son 18 şubatta oldum kaçtır test yapıyorum negatif bugün direk doktora gittim dayanamadım kan ultrason bişey çıkmadı bişey olmadığını bildiğim halde yine çok stres oluyorum geriliyorum bi an önce olalım ya
aylizinannesiiii gamzeelz ilaç verdi mi doktor peki yakında olursun filan diye bazı doktorlar anlıyor ya merak ettim
gamzeelz aylizinannesiiii ilaç için hormonları şuan bozmayalım dedi bir hafta daha beklememi söyledi 6 ay önce doğum yaptım 3 aydır 2 3 gün ilereye atarak regl oluduğumu söyledim doğumdan bir seneye kadar düzensizlik olabileceğini söyledi
Neslihannnnnnn dilan2431 18 şubatta oldum ve 3 nisanda oldum benimde çok geçti testlerim de pozitifti işin kötü yanı kan verdim negatif çıkmıştı neyseki dünde işte regl odlum
dilan2431 aylizinannesiiii yok soğan kabuğu ve maydonozu kaynatıp içtim 4-5 saat sonra kahve rengi leke geldi akşamınada hasta oldum