Kızlar ramazanda adet olmadım en son şubat 20 de oldum ve 26 da bitti martın 22sinde olmam lazımdı ilk defa bu kadar geçiyor iki test yaptım ikiside negatif 10 martta beta hcg 0.1 bugün eşim test alıcak yine bakıcaz normal mi acaba kaç gündür stresten çatladım