Benim bebeğimin sarılığı 1 ayı geçik sürdü . 6. Günlükken 1 kere hastanede ışık tedavisi gördü değer düştü eve geldik 1 hafta sonra değer yine 18 oldu 2 gün yoğun bakımda kaldı 9 a düştü taburcu oldum imza ile . Kesinlikle tek geçmesi beslenme . Asla kalkmak istemiyordu uyandırmak için 1 saate yakın uğraşıyordum a ma illede uyandırıyordum mutlaka en fazla 2 saaat o da en fazla olacak şekilde uyandırın ben sarılıkte saatte bir yarım saatte 1 yaptığım günler bile oluyordu çok önemli tek geçmesini sağlayan şey beslenme mutlaka