Çok geçmiş olsun bizimde hastaneden çıktıktan sonra 4. günde sarılık farkettim. Doktora götürdüm bacaklarına inmediği sürece sorun yok dedi her gün kontrol et ve çok sık emzir dedi. Çok sık emzirdim + mama verdim. Bu sarılıkta mama olmadan heleki sezeryan olduysanız üstüne bide sütünüz hemen gelmezse kurtulamazsınız. Ben mama verdim 5. Gün kontrolünde 9 du değer, 15. Günde sarılık yüzünde vardı ama 8e düşmüştü. Doktorum artık korkmana gerek yok bidaha yükselmez dedi. Ama anne yüreği yine her altını açtığımda bütün vücudunu ddik didik kontrol ederim. Allah kolaylık versin zor bi dönem heleki o uyandırma sorunu beni mahvediyordu. Gözüme gram uyku girmiyordu hep bebeğimi kontrol ediyordum zorla uyandırmaya çalışıyordum altını açıyordum topuklarını ısırırdım 🥹 bi şekilde geçti, geçmezse bile tedavisi olan bişey sakın tedavi olmasından korkmayın ilerlemesi çok çok daha kötü