Allah aşkına bu göbek ne zaman gidicek doğumdan önceki kiloma döndüm ama hala bira göbeği gibi göbeğim var 7 aylık oldu kızım kadın doğuma gittim korkup hiçbişey yok dedi
Normal mi ya hayatımda ilkkez göbeğim var hamilelik dışında
hiçbişeyim olmuyo çıldırıcam