Bende vardı böyle cırt cırtlı istedğin gibi ayarlıyosun hemen yapışıyor cırtı. Ama açıkcası bebekle ilgilenirken rahat edilmiyor. Eğilip kalkarken otururken yatarken falan. Bana biraz uzun gelmişti katlanıyordu çok. Devamlı ayakta durucaksın takılı olduğunda. Bir gün taktım sonra çıakrayım dedim, bütün göbeğim pul pul olmuştu. Sert geldi herhalde bilmiyorum soyulmuş gibiydş. Bende takmadım daha da. Yani takınca rahat edeceğiniz bir model bulmalısınız