İlk oglum hic tutmadı. Buna da hirsla veriryorum. Çünkü ilerleyen zamanlarda ilk olgundan tecrübeliyim beni emzik olarak cok kullandı uyku samanı. Ultra soft ile başladım. 2 aylık hep oguruyor. Tokken asla almıyor. Ultra air ile devam ediyorum. 2 memeyi karışık veriyorum. İlk zamanlara göre biraz daha alıyor. Kac kere kustu attı ama devam edeceğim 3-4 ay olana kadar alıştı alıştı alışmazsa sansima küseceğim. Bu Araf'a bips te aldım ben. Onu hic almıyor. Belki alışırsa 6 aydan sonda vereceğim.