Badevehande kolay gele canım bazı bebekler almadı mı hiç almaz. bende bebeğim beş günlükken başladım emzik aldırma çalışmalarına dört ay dolana kadar denedim. almadığım marka kalmadı en pahalısından en ucuzuna kadar ‘onun bebeği de almıyordu da bak şu marka şu taRz emziği verince hemen aldı’ dedklerinde; bende koştum hep söz konusu emzikleri aldım, denedim ama nafile. Benim bebeğimde sürekli emme eyleminde bulunmak istiyordu, kolikti üstelik. her istediğinde vermemeliydim ki kolik sancısı olmasın. saatleri kaçırınca gece kolik sancılarımız oluyordu çünkü. Deli gibi emmek isterken emzik verdim,her türlü yöntemi denedim, (çalıştığım için emzik alsın ki ben işteyken bakana eziyet etmesindi amacım. ) ona rağmen yine de emzik almadı bir süre sonra parmağını emmeye başladı ama. Hala daha parmağını emiyor. Parmağını emerek uyuyor, istediğinde emmiyor, kafasına göre takılıyor müdahale etmiyorum artık. ☺️Ama biberonu da Ben işe başladıktan bir hafta sonra gündüz aç kalınca aldı çok şükür. Emzik yine almadı.🤓umarım senin çalışmaların sonuç verir.🙏🏻 Almazsa da zorlama bence Hayat bir yolunu buluyor Allah bulduruyor nihayetinde. 💐