cennetkusum16 gulayada evet hastanede düştü 3 buçuk aylıkken sünnet yapılacagi sırada düştü. Ben hep yedek taşıyorum genelde ama orda da onu yaptırdı doktor. Eve geldim kendim biberon temizleme deterjanıyla yıkayıp yeniden kaynattım verdim. Sıkıntı olmuyor
cennetkusum16 gulayada iyice yıkayıp 2 3 kere kaynatın bişey olmaz. Emeklemeye başlayınca o eller nerelere sürülüyor oyuncaklar nerelere sürülüp ağızlarına aliyorlar. Şu yaşadığınız çok masum kalıyor 😊 içinize sinmezse plastik başlıkları satılıyor alabilirsiniz aynı numaradan.
gulayada devasl ağzında bişey yok orası kapağı vardı düşmedi de sadece biberonunu tuttuğumuz kısım var ya o işte dik şekilde kaynatıyorum da gider mi bilmiyorum
hepyerdeyizz gulayada Kaynat Bişey olmaz . Bizimde düşmüştü ama camdi 😂😂heryer batmisti o aklıma geldi
deryaerdekc gulayada biz de hastanede emziği yere düşürdük o an kaynatma durumum da olmadığı için attım kullanmadım hastanede kaynamış su verdiler ama aradan zaman geçmişti benim de içime sinmedi sonuçta ayakkabılarla basılıyor o ayakkabılarla tuvalete giriliyor dışarılarda
dnzzynpmom gulayada yani mantık olarak atmak en doğrusu henüz küçük enfeksiyon kapma ihtimali yüksektir
Ayseee60 Direk çöpe atın bizim de iki tane emzik düstü hemsireler direk atın dedi. Belirli bir derece de mikroplar ancak ölüyormus ve hastane birde acil mikrop yuvası uygun şartlarda sterilize edilmesi gerekir