damlaozzz gg3848 Çok güzel kullanın derim ilk 2 ay kullandım dokusu yumuşaklığı çok memnun kalmıştım ama sarı paketi alın derim
gg3848 MinikBaligim evet yani ben de gerçekten primadan memnunum ıslak mendil bile prima kullanıyorum çişi dopdolu olsa bile asla taşmıyor sürekli zamlanıyor diye acaba gerçekten alternatif olur mu dedim ama böyle olduysa korkarım kızım çok hassas tenli
damlaozzz gg3848 Eşim indirimde bir sürü molfix almış onları kullanmıştım hala ona devam ediyorum ama molfixtende çok memnunum yani bi farkları varmı derseniz goonda çok iyi molfix te ikisinid tavsiye ederim 🌸
Baharbalci gg3848 bir kere kullandım hiç memnun kalmadım pişik yaptı markaya da yazdım özür dilediler falan ama hediye göndermek istediler onu bile kabul etmedim bence hiç bulaşmayın
yavrupotuncek gg3848 ben kullanıyorum çok memnunum özellikle külot olandan ama molfix saati paket de çok güzel molfix sarıyı goondan daha çok tercih ediyorum
MoonCrystal gg3848 pamuğu kaliteli pişik durumu asla yaşamadık biz benim çevremde kim aldıysa çokta memnun. Ama mavi paketi değil sarı olan
gg3848 MoonCrystal bazı olumsuz tecrübe yaşayanlar olmuş ama memnun olan daha çok alıp bir tur deneyeceğim ben de inşallah severiz çok teşekkür ederim 🙏🏻
char gg3848 külot bezi ayrı cırt bezi ayrı değerlendirmek gerekirse diye yazıyorum.külot bezini şu an kullanıyoruz. Oldukça memnunum