Oğlum 29 aylık, yaklaşık 4 ayından itibaren goon sarı pakete geçiş yaptık bir arkadaşımın tavsiyesiyle . Arada diğer bezleride kullandım, ama goon gibi hiç biri olmadı özellikle külot bez , çünkü bir süreden sonra bez takmak zorlaşıyor çocuklar durmuyor , deneyin pişman olmazsınız :)