Beraninannesii Isobeyza Benim oğlumun vücuduna göre ayakları mini 🫶🏻 33 aylık 22-23 giyiyor bu bayram 23 aldık önden büyük geldi😅
KayraVeAnnesi_06 Isobeyza Oğlum 28 aylık ama kalıbına göre değişiyor kışlık ayakkabısı 23 numara şuan Adidas aldım 25 numara
Esen3536 Isobeyza bnm.kzim 3.5 yasinda 23,24 kalibina gore oluyor 😀 bana cok minik geliyor bide yemek falan yiyince anne baksana ayaklarim buyumus mu diyor 🤣 cocugun psikolojisini etkilemsim galiba
Madamehappyyyyy Isobeyza 23 aylık 23-24 numara alıyorum biraz büyük olması taraftarıyım her zaman parmakları rahat olsun diye.