Isobeyza Kızlar meraktan soruyorum benimkinin ayağı büyük mü olacak diye kızım 32 aylık ayak numarası 24 sizin bebişler kaç aylık ayak numarası kaç
NatashaRomanoff Isobeyza 28 aylık 23 numara 😅 niye büyük olsun boy kilosu da yüksek ise ayak numarasının büyük olması normal 🥰🌸
Isobeyza NatashaRomanoff boyu 100 cm di galiba en son kilosu 14 çokta yüksek değil düşüğe daha yakın bence persentili
_YanakReisinAnnesii Isobeyza 3 buçuk yaşında benimki 30-31 kalıba göre değişiyor 😂sizinki gayet ideal bence ama benimki koca ayaklı 🫠
beyzzsenturkk_ Isobeyza 26 aylık 24 alıcam bu ay 😂😂😂 bana çekmiş benimde ayağım boyum uzun çok zorlanıyorum keşke çok büyük olmasa kızımın ben çok zorbalanıyordum🤦🏻♀️
Nil10 Isobeyza benım kızımın ayakları çok küçük boyu kilosu iyi Allah’a şükğr ama 5,5 yaşında ayakları 27😀