9793selaam şok marketten onvo fenoti almıştım Arçelik tv de var ama resmen pahalı olmasına rağmen hiçbir özelliği yok o yüzden 3 sene önce aldım marketten 4 bine şuan marketten aldığım tvyi kullanıyoruz diğerini hiç açmıyoruz bile 42 yada 45 inç olmalıydı 82 ekran diye hatırlıyorum yanlışta olabilir ama ortalama böyle ben memnunum baya