Gurbettebiranne tanıdığım bağırmayan anneler niloyanın annesi, peppanın annesi, blueynin annesi 🥲 ben de onları çok kıskanıyorum yalan yok hayır dedimi çocuklar dinliyor filan😅 takılmayın bu kadar niye bağırmayan anne olmak zorundayız ki. Bizim jenerasyonun sorunu bize bağırılması kızılması değildi ki duygularımızın isteklerimizin tamamen görmezden gelinmesiydi bence. Şimdi bişeyleri düzeltmeye çalışırken yine kendimizden veriyoruz. Arada sırada bağırmak kadar normal bişey var mı