Gurbettebiranne Merhaba anneler bağırmayan anne olmayi nasıl başariyorsunuz 29 aylık ikiz bebeklerim var biri kız biri erkek tek bakıyorum ve çok zorlanıyorum artık istemeden bağırıyorum bazen sonra oturup ağlıyorum bagirdim diye 🥺🥺
Kisirvetursu Gurbettebiranne bende 2 yasına kadar hiç sesimi yükseltmedim ama 2 yastan sonras8 gerckten cok zor ya bizim mi tahammülümüz kalmadı bilmiyorum cokta üzülüyorum 🥲
kimbumadam Gurbettebiranne Bağırmayan anne varsa çocuğuyla az vakit geçiriyordur diye bir söz var 😂 Ses tonunun bir ayarı olmalı, kızmalı ama nasıl desem kendini yırtar gibi son ses bağırmamalı diye düşünüyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Gurbettebiranne Tek çocukken bağırmayabiliniyor da 2 olunca mecbur bağırılıyor :(
Melekhnm Gurbettebiranne çok dikkat eden biriydim walla bu 3 yaştan sonra bağırmaların günde 4 5 oluyur laf dinlemiyor üstüne alay eder hareketler yapıyor maalesef bağırmak zorudna kalıyorum
hazelvemeyra Melekhnm aynen öyle 2 buçuk yaşında kızım ben kızıyorum yapma vs diyorum inadına onun kötü bişey olduğunu bile bile yapıyo gelde bağırma şimdi çocuk o anlamaz diyolar büyükler ama nerdee anlamıcaklar yandan baka baka da olsa yapıyolar yapacaklarını 😅
Yagmur0606 Gurbettebiranne iki yaşına kadar sakindi şimdi anlayamıyorum gercekten balkona nie böle oldu diye çıkıp cok aglıyorum gun ıcınde evet sesım yukselıyor yanı bılemıyorum bagırmayan anne yok sanırım sankı bazen benı hıc anlamıyormus gibime gelıyor
egee_momm Gurbettebiranne bende çok üzülüyorum ama bazen sabrım taşıyor maalesef. Birde şuan tam 2 yaş sendorumun da akşama kadar anamı ağlatıyor
askbebegimmbenim Gurbettebiranne 13 14.aya kadar hiç bagirmadim uykusuzda kaldım yorgunda kaldım 25 kilo da verdim. Ama 15 16 aylar benim için tam bı işkence geçiyor. Gece uykumuz sıfır gündüz uykumuz 1 saat oda 1 kez. Bağırmaya başladım ve oturdum ağladım geceleri. Çok pişman oluyorum anlamıyor ki daha ama uykusuzluk yorgunluk kalbim sanciyor artık.