ticktack korkmanizi gerektirecek bir durum yok, içiniz rahat olsun. Bazen bebeklerin atak dönemi olabiliyor bazen diş sancısı bazen gazdan dolayı olabiliyor.benim kızımda 13 aylık o dönemler bagirmalari falan oluyor huysuzlasiyor uykusundan uyanıyor durmuyordu. Henüz çok küçük bebeğiniz, her davranışına bir anlam yüklemeye calismayin böyle böyle büyüyecek.. 🤷🏻♀️❣️🙏🏻