Merhaba dört ay atağı yaşıyor bebeğiniz, ilk büyüme aşaması şuan, bende dört ay da çok çektim, bir ay sürüyor bu durum, altıncı ay çok tatlı geçiyor, tatilinizi ertelemeyin🙂 şuan 11 aylık bizimki ve dis dönemindeyiz çok huysuz huzursuz halde.. Bayram burnumuzdan geldi diyebilirim