papatya_1 yaraliceylanim benim doğum yaptığım odada dijital saat vardı bebeğin ayakları çıktığı an orda saati hemen söylediler o an bende hemen baktım saate ve 11.22 olarak doğru bir şekilde yazıyo
denizalismom yaraliceylanim ben doğar doğmaz götürdüler saati sordum hemen . Allahtan hemen bakıp yazmışlardı 😂
2prensesimvarcanim yaraliceylanim benim büyük kızım 20:00 dı ebe direk bakıp yazmıştı küçük kızım 23:23 ondada yamdaki yardımcı söylemişti direk saati
yaraliceylanim maysamoms33 öyle ama hastane de doktor bile yoktu nöbetçi doktor nerde diyolsr herkes birbirinin suratına bakıyor dlldkdkeke içeri de hemşireler vardı girerken gördüm onları da dedim neyse kendimize güvencez ya dogurcaz ya dogurcaz 😂
yaraliceylanim gmz10 3 kişiydik 3mzde bakmadı ama bebeğim bakıp söylediyse lfldkdkdk şaka bş yana cidden 3 kişiydik 3özde bakmadık
hndathn yaraliceylanim oğlumda telefona bakmıştı doktorum 12.10 olarak söyledi kızımda doktorumun kolunda saatı vardı hemen baktı 15.15 dıye
Sogukbaklava yaraliceylanim Benim kızımda o an doktor yüksek sesle saati söylemişti. Not alınıyo sanırım söylediği saat yazıyodu
gokceege yaraliceylanim benimkinde çıkarır çıkarmaz hemen yazdılar 10:47 diye bende duydum zaten kayıtlara da öyle geçti 😇
Aseldurumom_ yaraliceylanim kızım doğduğunda tam karşımda saat vardı ben de gördüm hemşire de sesli olarak söyledi doğum raporunda yazan da aynı 00.05❤️
Ygmrygz yaraliceylanim 6 günlük bebegim var oglumda cok dinleyememiştim ama dogurdugum anda hemen kızlar saate baktı kayda geçirdiler.
burcakyerturk yaraliceylanim benim oğlum sezaryen doğumdu direk bebeği çıkarır çıkarmaz doğum saati 8:35 canlı demişlerdi o an tansiyonum fırlamıştı 😂 2 dil altı hapıyla kontrole almaya çalışmışlardı beni
gmz10 yaraliceylanim İnşallah doğru yazmışlardır o zaman, tam saat yazarsak inandırıcı olmaz deyip eklememişlerdir heralde😄
yaraliceylanim LezizeNine bende devlette yaptım ama kimse kimseye bişey demedi o kafamı karıştırdı yani
LezizeNine yaraliceylanim kuzum doğum raporlarına bak orda yazması lazım bana çocuklarımın doğum raporlarını da verdiler orda da gördüm aynısı yazıyordu
Kuzeymomss yaraliceylanim Doğumhane de ve ameliyathane de zaten saat olmuyor mu. Oğlumu çıkardığı gibi doktorum hemen saati söylemişti, doğum sertifikasında falan yazıyor. Saat 10:33te doğmuştu oğlum
yaraliceylanim Kuzeymomss vardı ama kimsenin aklına gelmedi bakmak işte diyorum ya nerden biliyolsr 😞