yaraliceylanim ölüm saatini hastanede kayıtlara geçtikleri gibi doğum saatini de geçiyorlar sanırım benim ilk çocuğum sabah 10:02de doğmuştu bebeği çıkardıkları gibi doğum saati 10:02 diye birbirlerine bilgi verdiler ikinci çocuğum öğlen 12:49da doğdu onda da aynısını yaptılar devlet hastanesindeydim her ikisinde de