Layddiana aynı cevabı verir muhtemelen çok sık beslemeyin diyor çok sık beslenirse sindiremez diyor, Alerjinin yeni doğan bi bebekte olmayacağını alerji için o besini doğrudan alarak ard arda yemiş olması gerektiğini söylüyor bebeğinizi 4-5 saatte bir emzirin diyor alerjisi olsa yani hasta olsa kilo alamaz diyor verdiği cevaplar bu şekilde benim anlamlandıramadığım şu sonuçta biz süt diyetine girdiğimizde bebeğe bir tedavi uygulamıyoruz bebeğin bağırsaklarının gelişiminin tamamlanmasını bekliyoruz, (alerji derken bağırsak tepki gösteriyor gaz huzursuzluk ve dışkıda kan mukuslu kaka gibi… ) bebeğin bağırsakları biz bu ürünleri tükettiğimizde gelişimini tamamlamıyor mu süt ve süt ürünlerine alışmıyor mu vücut genelde 1 yaşa kadar kendiliğinden geçtiği söyleniyor çünkü Bunun araştırmasını çok yaptım ama bulamadım