Benim bebegimde 1 ay 15 günlük. Sürekli burun tıkanıklığı, huzursuzluk, memede belli saatleri ağlama sanırım kolik , kakada mukus, ciltte döküntü, gürültülü kaka var. Bende sanıyorum ki süt alerjisi. Cocuk doktoru alerjikse bile yapacak bir sey yok kakada kan olmadıkça dedi. Ama cocuk cok huzursuz ve ikinci bebegim olmasına rağmen elim ayağım dolasıyor öyle bir ağlama. Süt ürünü keseyim dedim bir gün deneyebildim anca yiyecek bir sey bulamadım sütümü etkilemesinden korktum. Şimdi alerji doktoruna gitme niyetim var ankaraya. Boşu boşuna süt diyeti yapmayım dedim.. ay zor ya