Kızlar anksiyete bozukluğum var malesef sürekli kalbim ağrıyor çarpıntım başlıyor telaşlanınca dahada çok artıyor (tıbbi bir rahatsızlığım yok) o an sanki son anlarımı yaşıyorum kızlarıma bol bol sarılıyorum öpüyorum yani kesin kalp krizide onlarla vedalaşır gibi 😔 aynı şekil basım ağrısa beyin kanaması korkusu 🤦🏻♀️ mesela kızlarım bir düşse düşe kalka büyüyecek diyemiyorum çocuğumun gayet keyfi yerinde ağlamıyor bile kafasını hafif çarpsa beyin kanaması falan geçirir diye çok büyük korku başlıyor 😔 ben artık ilaçsız baş edemiyorum Ocak ayında bir gün önce vakit geçirdiğimiz hiç bir sorunu olmayan teyzemizi ertesi gün ani ölümle kaybettik ondan sonra dahada arttı doktor prozac ilaca başlattı kullanan varsa memnunmusunuz ilk günler vucud alışana kadar yan etki yaptımı bugün ilk içtim