egee_momm siz daha iyi bilirsiniz tabiki.. belkide götürmüşsünüzdür de. Yinede yazmak istedim. Bu tarz durumlarda doktor görüşü de almak gerekiyor. Her çocuk farklı kimisi erken kimisi daha geç konuşabiliyor tabiki. Ama genelinde doktorlarda 2 yasındayken ikili cümleler istiyorlar. Tv telefon var mı bilemiyorum tabi, uzman görüşüyle daha emin adınlar atarsınız :)