Bazı insanlar sadece sussunlar istiyorum. Hiç takmayın kafaniza tam tersi açık açık çocuklarımın kıyaslanmasını sevmiyorum diyin. Bir gün bir kaç saat gormeyle bir çocuğa normal değil demek bence normal değil. Söyle örnek vereyim oğlum çok güler yüzlü bir çocuk, bir gün bir nikahta ağladı. Eşimin akrabalarından biri bu çocukta hep ağlıyor dedi. Hani ilk defa 15 dakika gördü toplam. Asla takilmayin ağzı olan konuşuyor…