Sizin adınıza çok sevindim.tebrikler. ben 42 yaşına girdim.40 yaşinda gebe kaldım. İlk bebeğim.12 yıl sonra bize bir mucize geldi şükürler olsun. Bana da olma olasılığı düşük dedi doktor.fsh değerim 15in üzerinde çıkıyordu.yumurtaliklar keza formunda değildi. Vazgeçmiştim ve birden tatata… Müjdeler müjdesi geldi.sukurler olsun. Ama 40 li yaşlar gerçekten zor oluyor bebek için. Yetemem diye düşünüyordum korkuyordum ama öyle olmadı. Allah güç kuvvet veriyor. Sizde eminim o gücü kuvveti bulacaksınız. Annelik heryasta annelikmis meğer. Tekrar hayırlı olsun