Kızlar haziran 7 de oğlum 3 yaşına girecek .. ve ben 2 hafta sonra 40 yaşıma giriyorum..bundan 3 ay önce adetim ilk defa 1 hafta gecikti sonra adet oldum ve doktor bana yumurtalıklar bitmek üzere vs dedi .. eşimle kondom kullanıyorduk ve bu ay 9 gün gecikti . Bayram tatili diye özel bir klinikte test yaptırdım beta hgc 18747 çıktı ne kadarlık inanın bilmiyorum bile ..Allah’ın verdiğine ancak şükür edilir .. içimi tarif edemiyorum.. eşime bile söylemedim daha… bu yaşadığım duygunun adı sizce ne ? 40 dan sonra anne olmak korkusu mu .. ama mutluyum da oğlum yalnız büyümeyecek diye .. çalışma hayatına dönerim diyordum kreşe başlayınca başa saracam diye mi korkuyorum .. ama inanılmaz bir huzur da var .. ben ne yaşıyorum kızlar .. dua ve önerilerinize açığım .. ❤️🌸