tugbaa_14 Rsv, yanlış bilmiyorsam öpme yoluyla geçiyormuş. Lütfen bebeğinizi öptürmeyin. Kim kırılırsa kırılsın… Bir bebeğin bağışıklık sistemi 3 yaşında tamamlanmaya başlarmış. Doktorumuz öyle söylemişti. Sevmek, öpmekten ibaret değildir. Tekrardan çok ama çok geçmiş olsun.