27 günlükken biz de yakalandık hastanede medikal tedavi gördü hava verdiler eve geçince de sürekli burnunu açtık, serum fizyolojiği nebulizatör içerisine koyarak balgam konusunda da rahatlatmıştık doktor olabildiğince emzirmeye çalış demişti çok faydası oluyor