pinaraks yaşına göre değişir ben doktorun önerisi ile hiç riske atmadım taktırma çok riskli kulagini çeker dişi ağrır kulagini cekistirir rahatsız olur cekistirir kardeşi tutar çeker ama illa taktircam diyorsan da top küpe daha güvenli olabilir demişti parmağını takma riski yok tutup çekme ihtimali daha az diye 15 aylıkti bebişim o zaman