pinaraks Top küpe mi? Yoksa diğer kancalı gibi olanlar mı? Hangisinde daha rahat ediyorlar acaba . Alırken neye dikkat etmem gerekiyor . Kız anneleri yardımcı olur musunuz
97e pinaraks tam dedıgını anlamadım ama top olanlar kızımda buyuk olan kızımda dusmustu arkası gıdıp satıp pra koyup yuvarlak cıt dıye takılandan aldım 8 yasına grcek hıc dusmedı de bse de olmadı smdı dogn kızıma alcm
simseklivekalpli pinaraks 5 yaşında deldirdik kızımın kulağını top küpe aldık ama arkası vidali gibi çevire çevire acip çıkartıyorsun kendiliğinden hiç çıkmadı.
minnakkofte pinaraks halka küpe en güzeli batma riski de yok ben ondan aldım kendim de onla rahat ediyorum.ama arkasında çıkıntı falan olmayacak dümdüz halka minik minik güzel taşlılar oluyor
sadecoffeee pinaraks kancalı batmaz rahat dediler aldık.Kulağının içine girmiş yara oldu zor çıkardık kanadı.Takacaksanızda sürekli kontrol edip takıp çıkarmanız gerek.Ben nasıl olsa artık çok zaman geçti diye kontrol etmemiştim :)
Kediperest pinaraks ilk kulağını deldirdiğimizde takılam küpe uzunca bir süre takılı kalması lazım memnunum ben hiç ellemedi küpeyi
pinaraks rana0234 ben böyle birisiniz demedim ki :) sorumun yanıtı sizde yoksa es geçebilirdiniz. Çünkü sizin yanıtınızın sorusu “küpe takmalı mıyım?” Olmalıydı. Gördüğünüz gibi öyle bir soru sormamışım. Bence siz iyi okuyun. İyi bayramlar
rana0234 @“pinaraks”#p35198627 bende belki fikriniz değişir diye yazmak istedim, kötü mü ettim?Bunda kızacak birşey yok ki🤷
[silindi] pinaraks kizimin hem halka hem klipsli hem vidali kupesi var kliplileri cikartabiliyor oyuzden kaldirdim halkalarida cekistiyor kulagi aciyacak diye kaldirdim en guzeli vidali
Fato6265 Bende kızımın kulağımı deldırdm baya oluyor deldirdim yerden daha kücük küpe aldm onu takıyorum kulagı deldıklerı küpelerden takıyorum yanı gzl cıkmıyoda aştın küpe alana kadar 😀
zirkka pinaraks Top olanlar en rahatı bence vidalı gibi olanlar halka vs bir yere takılıp zarar verebilir