nutellaa_ Bursa da trafik felç her yer çok kalabalık Bursalı olarak Bursa’yı gezemedik bu bayram 😀 genelde bayramlarda böyle olmuyordu ama bu yıl şehir dışından gelenler çok sanırım ondan dolayı böyle oldu
Akze18 minibonumm burda yanan ben oldum 🤣 şaka bi yana gidebiliyorsanız cumartesi gidin biraz daha sakin olur bence sağlıklı mutlu gezmelerimiz olsun inşallah 🌸
Akze18 gizememre dün gittik canım evet kozahan açıktı çok güzel ipek ürünler vardı ben eski tarihi yerleri severim ulu caminin oralara bakıp bakıp eski zamanları hayal ettim ülkemizin heryeri cennet vallahi başka zamanda sakinken geleceğim inşallah
gizememre Akze18 tavsiye ederim canım Bursa gerçekten çok güzel bir yer gezilecek çok yeri var insan sıkılmıyor hiç kenarda köşede kalmış küçük hanlar var oralarda kahve içmek harika oluyor 🥰
yavruaslanlar aytenlikadin cnm gezmeye geldim istanbulda yasıyorum ama babam yeni ev aldı osmangaziden