minibonumm hayvanat bahçesi aşırı kalabalıktı sıra çok vardı arabalar ilerlemiyordu bile geri çarşıya gidelim dedik ora daha beter park yeri aradık baya sokakları çok dar mebcur bi yere park ettik caminin oraya tabana kuvvet yürüdük orayı gezdik sonra arabaya geldik tabi bul bakalım araba nerede ki eşimin hafızası çok iyidir zor bulduk bundan bişey anlamadım bi on yıl sonra gelerim artık bu günü unutmam zaman alacak😁