SerenGltkn uykusuzanne__ daha uzun yaş farkı olsaydı daha mı iyi olurdu sizce? Çok düşünüyoruz eşimle ama çok korkuyorum ben :(
uykusuzanne__ SerenGltkn evet aralarında keşke en az 3 yaş olsaydı diyorum çünkü acayip zor ben birde gurbetteyim kimsem de yok bir eşim var yani büyüdükçe daha da sıkıntılı oluyolar kavga dövüş bağırtı çağırtı
babyackgz Betelgeuse_ amin teşekkürler 🌸 2.planlı gebelik değildi kolay olmadı peş peşe büyütmek tabiki ama o günler geçti şükür artık daha kolay 🥰 ama biz akıllanmadık tabi 3.yü istiyoruz kısmetse 😂