Dondurmalikahve Betelgeuse_ Selam olsun çocuğu 6 yaş ve üzeri olanlara 😃 Happy Kids gibi Happy children falan diye bı uygulaması daha olsa mdkdkdj
SerenGltkn uykusuzanne__ ilk bebeğiniz 8 aylıkken mi hamile kaldınız hesaplamam doğruysa? Benim bebeğim şuan 13 aylık ve ben tekrar bebek düşünmeye başladım sizce çok zor mu
Betelgeuse_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya iki seçenek yapmak istediğim de yapamadım 🥲 siz en büyüğünü seçin o zaman
aybarsbebekk SerenGltkn bu düşünceniz için tebrik ederim sizi. Bebeğim 13 aylık olmak üzere ben 1 aylık hamileyim depresyondan çıkamadım desem yeridir. Plansız gebelik oldu
SerenGltkn uykusuzanne__ daha uzun yaş farkı olsaydı daha mı iyi olurdu sizce? Çok düşünüyoruz eşimle ama çok korkuyorum ben :(